View this post on Instagram

Minulla on ollut pitkä viha-rakkaussuhde ruokaan, liikuntaan ja omaa kehoa kohtaan. Vuonna 2016 päätin aloittaa elämäntapamuutoksen, koska halusin olla onnellisempi ja nauttia elämästä täysillä! Elämäntapamuutoksen aloittaminen ei ole koskaan helppoa, joten tässä teille ”muutama” vinkki: 1. Kuuntele omaa kehoa. Joskus tulet olemaan uuvuksissa, kipeänä tai ihan vaan haluat nukkua koko päivän. On hyvä muistaa pitää taukoa kaikesta - älä ole liian ankara itsellesi! 2. Aseta itsellesi realistiset tavoitteet. Pienet muutokset auttavat motivaation ylläpitämisessä. 3. Älä riistä itseltäsi lempiruokaasi. On tärkeätä muistaa, että ruoka on polttoaine keholle. Kun syö tarpeeksi, terveellisesti ja säännöllisesti, niin herkutkin ovat silloin tällöin sallittuja. 4. Vaihtele rutiineja. Samat treenit/ruuat tuntuvat joskus tylsiltä, joten vaihtelu virkistää. 5. Älä vertaa itseäsi muihin. Jokaisella meillä on omat tavoitteet, rutiinit ja elämäntavat - ole oma itsesi ja älä stressaa turhaan! #painonpudotus #elämäntapamuutos #parempiminä #liikunta #hyvinvointi #oleonnellisempi #erilaisetesikuvat I had many years this hate-love relationship towards food, sports and my own body. Weight loss is never easy so here are some tips for you to make that process a little bit easier: 1. Listen to your body. When you want to rest - rest! 2. Make realistic goals. Motivation wont dissapear if you have achievable goals. 3. Don’t deprive the food that you love. Eat healthy 80% and ”fun food” 20%. 4. Find new gym routines, so you wont get bored. 5. Don’t compare yourself to others. Stay focused on your own journey! #weightlosstransformation #wellnessfitness #fitnessmotivation #weighttrainingwomen #betterme #youdeservebetter #behappyandsmile

A post shared by 𝙷𝚈𝚅𝙸𝙽𝚅𝙾𝙸𝙽𝚃𝙸𝙰 𝙰𝚂𝙴𝙽𝚃𝙴𝙴𝙻𝙻𝙰💥 (@tartci) on